22 Aralık 2014 Pazartesi

Türk dünyasına saygı ile sunulur: Kim bilir, belki bu son yazımdır!.. Özdemir HÜRMÜZLÜ

Türk dünyasına saygı ile sunulur: Kim bilir, belkide bu son yazımdır!.. 
Özdemir HÜRMÜZLÜ
Özdemir HÜRMÜZLÜ
Bu yazıyı yazmak için biraz bekledim çünkü yazarlık hayatım boyunca hiç bu kadar kötümser yazı yazdığımı hiç hatırlamıyorum. 
Bu yazıyı yazmak milli bir görev olduğu inancından yola çıkarak yazma kararını verdim,zira bugün Kerkük’te neler olduğunu Türk dünyası kamuoyu paylaşma önemli olduğunu kanaatine vardım.
Irak parlamento başkanı Kerkük ziyareti ve Irak Türkmen Cephesi genel başkanın Erşat Salihi Kürt meclis üyeleriyle yaşanan Kerkük kimliği tartışmasının ardından kentte etnik çatışmasının yeniden alevlenmesine neden oldu.
Bugün Kerkük’te Kürt gruplar Kürt bayrağı günü kutlandı, Türkmen ve Kürt öğrencileri arasında çatışma yaşanmasın diye Kerkük Üniversitesi rektörlüğü tatil ilan etti, ama yine de Kürt öğrencileri kararı delip üniversite içinde kutlama yaptı bununla yetinmedi öğrenci yurdunda Arap öğrencilerini kışkırtmasının ardından kanlı çatışma yaşandı, çatışmada onlarca öğrenci yaralandı. 
KERKÜK'E, MUTLAKA SAHİP ÇIKMAK GEREK
Ama olayın aslı akşam saatlerinde yaşandı, Kürt gruplarına bağlı uzun bir konvoy ellerinde Kürt bayrağı ve ağır silahlar rastgele havaya ateş açıtılar, önce ITC Kerkük İl başkanlığı önünde caddeyi kesip havaya binlerce kurşun açtılar sonra benim devam ettiğim ITC genel başkanlığı önünü kesip havaya ateş açtılar.
Hayatım boyunca Allah’ın gücünü ve Türklüğümün gücünü arkama alarak hiç korkmadım hiç umudumu yitirmedim bu kadar olayların içinde yaşayan bir Türk olarak her gün umutla yatıp umutla kalkıyorum,ama ilk kes kendimi bugün güçsüz his ettim,buda akşamdan beri beni çok etkiledi.
Bana ne Türkiye güçlü bir devletti güçlü bir ordusu var bana ne Türk Cumhuriyetleri var Türk dünyası var eğer böyle bir günde bana sahip çıkmıyorsa ne işe yarar,Allah’tan bugün Türkmen yetkilileri deyimi yerindeyse çok akıllı bir davranış yaptılar kendilerini kışkırtmaya karşı milleti soğukkanlı davranmalarını istedi ve başarıldı, yoksa bugün Kerkük kan gölüne dönüşürdü?
300 milyon Türk’ün olduğu bir dünyada, Irak Türkmenleri'nin bu kadar zayıf, güçsüz, sahipsiz ve korumasız duruma düşmelerini düşündükçe kahır oluyorum.
Aylarca yazıyoruz çiziyoruz bir millet yok oluyor anlatmaya çalışıyoruz, koskoca Türkiye Cumhuriyeti Kamuoyu zehirli ayakkabı, dolarlı boş ayakkabı ve paralel devlet gibi boş meselelerle meşgul etmeye gayret ediyorlar.
Düşün ki bir yerde yaşıyorsun her an ölümle karşı karşıyasın artık ölüme meydan okuyoruz ve bundan sonra yazı yazdıysam demek ki çok güçlüyüm ama bugün bu güçsüz duruma düşünce 7 bin yıla sahip olan bir millete asla yakıştıramadım. 

Hiç yorum yok: